středa 7. prosince 2016

Hvězdy z korálků

Výroba těchto hvězd je jednoduchá a troufnu si říct, že jí zvládne každý. Myslím si, že by to mohla být vhodná aktivita i pro starší děti.





Drátěné hvězdy, na které se korálky navlékají se dají sehnat už hotové. Jsou k mání v několika velikostech. Já zvolila dvě nejmenší velikosti o průměru 7,5 cm a 10 cm, od každého pěr kusů.


Korálky se dají použít jakékoliv. Myslela jsem si, že na ně spotřebuji mimo jiné hromadu zbytečků, které mám doma. To se trochu povedlo a trochu ne. Každého korálku totiž potřebujete vždy alespoň osm kusů – osm je totiž stran hvězdy :-) Jaká smůla, že některé zbylé korálky, u kterých jsem si myslela, že je konečně využiji, byly jen po sedmi :-)

Celkem praktické je si nejdřív hvězdu promyslet a ty větší korálky si napočítat. Potom jsem navlékala jedno rameno hvězdy po druhém. Na konci každého je pak vždy očko vytvořené ketlovacími kleštěmi.



Hvězdičky se dají pověsit pomocí háčku na vánoční ozdoby, nebo na ně navázat stužka. 



Zdobit jimi můžete stromeček, větvičky, pověsit je do oken, nebo jimi ozdobit balení vánočního dárku.










Lenka








Žádné komentáře:

Okomentovat