pondělí 12. prosince 2016

Vyšívaná záložka s ptáčky

Začalo to tím, že jsem v galanterii zahlédla kanavné pásy, na které se dá vyšívat křížkovým stehem. Kdysi jsem na internetu viděla vyšívané záložky do knihy. Ty byly vyšívané na normální metrážovou látku a pak ušité. Ale napadlo mě, že na pásy by to taky šlo, a navíc by mi odpadla práce s šitím. A už jsem si kus pásu nesla domů a doufala, že najdu vzor, který se na pás na šířku vejde.


Na pásu vychází křížek lehce do obdélníku a ne do čtverce, tak jak jsem zvyklá na kanavě. Výběr vzoru jsem tomu tedy přizpůsobila, aby to nevadilo. Vzor jsem našla na pinteresu volně přístupný. Na pásu jsou dírky poměrně husté, tak jsem zvolila tenké bavlnky a barvy jsem volila jemné a trochu pastelové.


Po vyšití jsem látku zkrátila, aby byla tak akorát a třásně jsem vytvořila vytaháním horizontálních vláken. Hotovo :-) Ještě jsem jí ještě samozřejmě vyžehlila :-)


Ještě mám vyhlídnutých několik dalších pěkných vzorů, tak jsem zvědavá, kdy budu mít zase chuť vyšít další záložku.

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat