neděle 26. února 2017

Portrét pastelkami

Portréty mi ze všeho kreslení přirostly k srdci nejvíce. Když Serafin vypsal speciální kurz na kreslení uměleckou sadou portrétních pastelek, neváhal jsem ani vteřinu. Vlastně jo, asi minutu mě zdrželo zajištění hlídání pro Adama :-)


Kurz vedla jedna ze zakladatelek Serafinu Mirka. Její lekce mám moc ráda - toto byla už druhá, ne které jsme se potkali. Kurz trval 4 hodiny. Předlohu na A4 jsme si mohli přinést vlastní, nebo si na místě půjčit jednu z erárních.

Na začátku byla trocha teorie obecně o technice kreslení uměleckými pastelkami pro ty, kteří nebyli na kurzu pastelky, nebo na něm byli už dávno. Pastelkou se kreslí portrét dost odlišně od tužky.

Z průběhu kurzu.

Jelikož jsem zvolila dvojportrét, nestihla jsem ho dokončit na 100% na kurzu. Finální úpravy jsem pak ještě dodělávala doma.

Toto jsem stihla na kurzu. Obrázek není dokončen, ještě chybí pár finálních úprav.


Kurz byl pro mě hodně přínosný a rozhodně jsem se dozvěděla hodně nových, užitečných informací.

Hotový, dokončený obrázek :-)

Na závěr ale musím říci, že tužka je pro mě stále nejoblíbenější médium pro kreslení portrétů :-)

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat