sobota 20. května 2017

Akvarelové markery

Když mi z mého oblíbeného Serafinu přišla pozvánka na ukázkovou lekci malování akvarelovými markery, neváhala jsem ani vteřinu.


Akvarelové fixy jsou plněné intenzivní kapalnou akvarelovou barvou a jsou vodou rozmyvatelné. Markery mají štětcový hrot, který je krásně měkký a natáčením hrotu a upravováním tlaku na něj, můžete měnit sílu linky.

Barvy jsou transparentní a je doporučováno užívat akvarelový papír. To potvrzuji. Při zkoušce do klasického sešitu a na čtvrtku barvy nešly pořádně rozmýt. Ovšem na všech uměleckých papírech které vlastním šlo rozmývání perfektně :-)


Přímo na lekci jsme si práci s markery vyzkoušeli a já byla výsledkem mile překvapená.
Práce s nimi je hodně rychlá a efektní. Ovšem je potřeba se smířit s tím, že výsledek je někdy trochu nejistý :-) To jak se barva rozmyje jde ovládat, ale ne úplně stoprocentně :-)


Doma jsem pak rychle vyzkoušela ještě barevné kreslení (inspirací mi byl obrázek z pinterestu).


Jsem ráda, že jsem si mohla vyzkoušet novou techniku, díky Serafine :-)

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat